نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7245
-
الف
+

اینستاگرام گردی/ عکس نوجوانی بازیگر سریال کمیدی «خانه به دوش»

«آناهیتا همتی» بازیگر ایرانی عکسی از دوران نوجوانی خود را در صفحه اینستاگرامش نشر کرد.

«آناهیتا همتی» بازیگر سریال کمیدی  «خانه به دوش» که چندی پیش از آی فیلم 2 نشر شد، با گذاشتن عکسی از دوران کودکی خود صفحه اینستاگرام خود را به روزرسانی کرد. 

به گزارش آی فیلم2 ، «آناهیتا همتی» بازیگر سینما و تلویزویون ایران که مخاطبان آی فیلم2 او را با کرکتر «نرگس» سریال کمیدی خانه به دوش و تکیه کلام خاصش «مامان من لباس چی بپوشم» می شناسند، با انتشار عکسی از دوران نوجوانی خود نوشت:

«این اولین عکس محجبه من است.

سال پنجاه و نه ۱۳۵۹ 

سالی که فهمیدم جنگ چیست و با آژیر قرمز آشنا شدم. سالی که صدای بمباران و صدای شکسته شدن دیوار صوتی را شنیدم، سالی که پیکر شهیدان را دیدم، سالی که وحشت از مرگ را برای اولین بار در زندگی تجربه کردم.

سالی که کنار پدربزرگ و مادربزرگم زندگی کردم. سالی که گریه های شبانه از سر دلتنگی برای مامانم را تجربه کردم ( ازش دور بودم). سالی که طعم تلخ تنهایی را چشیدم، سالی که با عزیزی برای همیشه خداحافظی کردم.

سالی که شروع جنگ من با زندگی بود، سالی که به اندازه چند سال بزرگ شدم. سالی که زندگی ام ، جور دیگری رقم خورد.»

آناهیتا همتی متولد ۱ اسد ۱۳۵۲ هجری خورشیدی در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر ایران است.

او به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم‌آباد و لنگرود هم سکونت داشته‌ است. همتی در خزان سال ۱۳۷۲ هجری خورشیدی با نمایش «تنبور نواز» فعالیت خود در تیاتر را آغاز کرد.

اولین فلم سینمایی او «افسانه پوپک طلائی» ساخته «خسرو شجاعی» بوده‌ است که در سال ۱۳۷۶ هجری خورشیدی ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد.

«کلانتر»، «ترش و شیرین» و «دبیرستان خضراء»، «آهوی ماه نهم»، «خط شکن» و.. از جمله سریال هایی است که این بازیگر ایرانی در آن ها نقش بازی کرده است.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر